מדיניות החזרת מוצרים


אם אינך מרוצה מהמוצר שרכשת, אתה יכול להחזיר את המוצר בתמורה להחזר כספי, זיכוי לחנות או להחליף את המוצר במוצר אחר, זהה או שונה.

החזרים כספיים ניתנים רק אם הפריט הגיע בצורה לקויה ולא ניתן להשתמש בו.

ניתן להגיש בקשה לביטול עסקה באמצעות שליחת פניה בדואר אלקטרוני לשירות לקוחות החברה בכתובות we.are@holycoffee.org.  ביטול העסקה יכנס לתוקף לאחר קבלת מייל מהחברה המאשר את הבקשה.

במקרה של ביטול עסקה, ובכל מקרה של ביטול לאחר שהלקוח קיבל את המוצר לחזקתו, יש להשיב את המוצר לחברה כשהלקוח ישלם את כלל העלויות הכרוכות בהשבת המוצר לחברה.

במקרה של ביטול עסקה, החברה תחזיר ללקוח החזר כספי או החלפת מוצר בחדש או זיכוי לרכישה עתידית.

החזר כספי, זיכוי או החלפה יבוצעו לאחר קבלת הפריט המוחזר.

עלות משלוח וטיפול, עמלת סליקת אשראי וכן אחוז הפרשת התרומה (כפי שמופיע בתקנון האתר) אינם ניתנים להחזרה.

נזק מעשה ידי אדם על ידי שימוש לא נכון או על ידי פעולה לא נכונה אינו מכוסה.

במקרה של רכישת פריט לא נכון, לא ניתן לקבל החזר כספי, אפשרי להחליף לפריט הנכון במידה והלקוח ישלם את דמי המשלוח.

מדיניות ביטול העסקה הנ”ל תקפה אך ורק ביחס למוצרי החברה שנרכשו דרך אתר החברה הרשמי או חנות הווירטואלית הרשמית של החברה ב Amazon. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו במקום אחר.